{KAN} Gaming
 
{KAN} HomeKAN HomepageHomeFAQServersServer StatsRegisterLog in
Post new topic   Reply to topicShare | 
 

 It's been a whole year!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 50
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: It's been a whole year!!!   Sun 15 Mar 2009, 9:14 am

Wow! I cannot believe that is has been a year since I joined {KAN}. Yay!!
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Rumble {KAN}
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 3337
Age : 58
City/Country : Virginia, USA
  : Moderator
 : Forum Admin

Fav MP game : Black Ops
Fav MP map : No preference
TeamSpeak : Yes !
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Sun 15 Mar 2009, 10:56 am

lol! Time flies when you're havin fun lol!
Back to top Go down
BEASTIE {KAN}
Despot KAN
Despot KAN
avatar

Male Number of posts : 2988
Age : 47
City/Country : Essex, UK
  : Clan Founder
: Clan Leader
: Mister smarty pants & a joke as l4d2 player

Fav MP game : L4D2
Fav SP game : DOOM 3
Xfire : beastbeastbeast
TeamSpeak : wimp
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Sun 15 Mar 2009, 12:10 pm

really that long, cant believe it

damn how long since we started scratch

_________________

Back to top Go down
Rumble {KAN}
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 3337
Age : 58
City/Country : Virginia, USA
  : Moderator
 : Forum Admin

Fav MP game : Black Ops
Fav MP map : No preference
TeamSpeak : Yes !
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Sun 15 Mar 2009, 1:05 pm

BEASTIE {KAN} wrote:
really that long, cant believe it

damn how long since we started scratch

Did a quick scan of the old forum and earliest post was May 3, 2007. Probably about the time you guys put the clan together?

Some guy named Rumble signed up 24 June 2007 and hasn't been the same since lol!
Back to top Go down
skinman {kan}
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 3169
Age : 70
City/Country : over here
  : Clan Member

Fav MP game : left 4 dead.
left4dead2.


TeamSpeak : yes.
Registration date : 2008-05-04

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Mon 16 Mar 2009, 7:31 am

Lady of Winter {KAN} wrote:
Wow! I cannot believe that is has been a year since I joined {KAN}. Yay!!

L.O.W. spotted out shopping....

Old Women Crossing The Road. Funny - The most popular videos are here
Very Happy
Back to top Go down
http://john.devine77@ntlworld.com
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 50
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Mon 16 Mar 2009, 1:10 pm

LMAO!!!!!!!!!!!!
ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Tue 17 Mar 2009, 3:57 am

Congrats Lady!!
Back to top Go down
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 50
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Tue 17 Mar 2009, 7:07 am

Thanks Havok!! I cannot believe they have not kicked me out yet.
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Tue 17 Mar 2009, 7:36 am

Congrats.....I dont know you very well, but I cant believe they havent kicked you out either lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Tue 17 Mar 2009, 8:23 am

Congratulations LoW cheers
Back to top Go down
my little friend
{KAN} Guest
avatar

Male Number of posts : 1455
Age : 54
City/Country : london uk
Fav MP game : riding tandem(me on the back)
Fav MP map : london a-z
Fav SP game : birdwatching
Xfire : never
TeamSpeak : english....the queens
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Fri 20 Mar 2009, 6:45 pm

Lady of Winter {KAN} wrote:
Wow! I cannot believe that is has been a year since I joined {KAN}. Yay!!

congratulations lady 1 year ....hmmmm lets see



lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Sun 29 Mar 2009, 6:48 pm

Good Job Lady! Now quit running in front of my shotgun! lol Twisted Evil
Back to top Go down
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 50
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Mon 30 Mar 2009, 5:37 am

LOL Duke. Stop shooting at me!


@ MyLF - that is about the cutest little girl. lol!
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: It's been a whole year!!!   Mon 06 Apr 2009, 3:42 pm

1 year eh!!! not too shabby.

-The Mog-
Back to top Go down
 
It's been a whole year!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Happy New Year everyone.
» The Hottest 41 Year Old Right Now
» 3DS games coming this Year
» Happy New Year V. 4710, 4.709, or 4.649
» Magnus Carlsen wins Chess Oscar for second year running

Permissions in this forum:You can reply to topics in this forum
{KAN} Forum :: Public Forum :: Lady (LoW) and the Tramp (Skinman)-
Post new topic   Reply to topicJump to: