{KAN} HomeKAN HomepageHomeFAQServersServer StatsRegisterLog in
Post new topic   Reply to topicShare | 
 

 Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 12:24 pm

OK, I am curious - What are your top five favorite things to do outside of playing video games?

Here are mine:

1) Listen to Music / Sing
2) Garden
3) Play with my animals
4) Write
5) Eat chocolate (not all the time so do not picture petunia pig eating bon-bons)
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 12:55 pm

ok has always been said that (curiosity is a woman) Razz (at least here in Italy) between different answers to that because I tell you the (1) for me
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 1:02 pm

.


Last edited by One Armed Ninja on Tue 21 Oct 2008, 6:16 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
BEASTIE {KAN}
Despot KAN
Despot KAN
avatar

Male Number of posts : 2988
Age : 47
City/Country : Essex, UK
  : Clan Founder
: Clan Leader
: Mister smarty pants & a joke as l4d2 player

Fav MP game : L4D2
Fav SP game : DOOM 3
Xfire : beastbeastbeast
TeamSpeak : wimp
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 1:03 pm

my free time is

thinking of ways to build my business up, watch daughters dancing and showjumping comps, playing doom, and dossing (watch tv)

i try and do as little as poss, but wife makes me do ironing Mad at the weekends and maybe some other little bits, but as i married (done her a favour) she does most things, so more time for dossing (fav pastime!!)

_________________

Back to top Go down
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 1:56 pm

One Armed Ninja wrote:
read/study book/newspaper/texts
bodybuilding/bike
film
medicine
squeeze girls butts and breast implants/flirt with girls/seduce older women

king pirat

Why does the last part not surprise me? LMAO!

bounce
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
my little friend
{KAN} Guest
avatar

Male Number of posts : 1455
Age : 54
City/Country : london uk
Fav MP game : riding tandem(me on the back)
Fav MP map : london a-z
Fav SP game : birdwatching
Xfire : never
TeamSpeak : english....the queens
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 2:30 pm

man you women like a list dont you.ok here go"s
1 music-listening/playing /watching
2 film-love going out to see a good pic,fav film is leon,man gary oldman is fantastic in it and it has bjorks beautiful song venus as a boy hers a link
http://www.youtube.com/watch?v=oJoYyHyJcII
3-the great outdoors,love country walks visiting gardens ect(autum is my fav time of year,just magical
4-sport,football cricket f1
5-playing with animals?hmmm....maybe with myself.LOL
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 3:47 pm

hmmmmmm....noticed ya mentioned only 1 thing that required batteriezzzzz Lady............BRRRRZZZZZZZZZZZZZZZZ............................................ bla bla
Back to top Go down
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 4:32 pm

rabidcoyote666 wrote:
hmmmmmm....noticed ya mentioned only 1 thing that required batteriezzzzz Lady............BRRRRZZZZZZZZZZZZZZZZ............................................ bla bla

OMG! Get your mind out the gutter! lol
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
TomOnFire {KAN}
Techi KAN
Techi KAN
avatar

Male Number of posts : 1557
Age : 43
City/Country : Würzburg - Germany
  : Moderator
: Dancing doom player KAN
Fav MP game : Doom
Battlefield 4
Fav MP map : D
Fav SP game : ---
Xfire : ---
TeamSpeak : ---
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 4:55 pm

My 5 fav interests outside doom3

  1. FMJ
  2. ROE
  3. EMZ
  4. Doom
  5. Doom2


Suspect
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
BEASTIE {KAN}
Despot KAN
Despot KAN
avatar

Male Number of posts : 2988
Age : 47
City/Country : Essex, UK
  : Clan Founder
: Clan Leader
: Mister smarty pants & a joke as l4d2 player

Fav MP game : L4D2
Fav SP game : DOOM 3
Xfire : beastbeastbeast
TeamSpeak : wimp
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 5:12 pm

TomOnFire {KAN} wrote:
My 5 fav interests outside doom3

  1. FMJ
  2. ROE
  3. EMZ
  4. Doom
  5. Doom2


Suspect

lol! :rofl3:
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 5:21 pm

for me it is

1. Requiem: Bloodymare
2. Insurgency
3. CoD 4
4. ET:QW
5. Randomstuffs

Wink
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Fri 10 Oct 2008, 6:48 pm

.


Last edited by One Armed Ninja on Tue 21 Oct 2008, 6:17 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 12:12 am

1 PLaying Guitar
2 skatbording
3 listening to music
4 hangin out with my friends
5 making teachers mad
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 2:59 am

1. Band
2. Hmm Gutiar
3. Saxophone
4. School
5. Baseball
cheers
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 3:33 am

lol u cant make me say wat i do i can make a endless list lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 3:35 am

thedude{kan} wrote:
1. Band
2. Hmm Gutiar
3. Saxophone
4. School
5. Baseball
cheers
dude if u play gutair at least get 5% up on ur spelling test and spell gutar right ROFL ROFL ROFL
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 3:38 am

ok riteie then mr. teacher? within 3 min! How do u make an car like mine that goes 8 meters MUhahahah
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 3:38 am

like mine!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 4:02 am

lol! i was only making a point
Back to top Go down
skinman {kan}
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 3169
Age : 70
City/Country : over here
  : Clan Member

Fav MP game : left 4 dead.
left4dead2.


TeamSpeak : yes.
Registration date : 2008-05-04

PostSubject: top 5 favorite things to do outside of doom   Sat 11 Oct 2008, 9:45 am

My top five are....
riding my motorbike..
swimming..
hill climbing...
my dog..
Boozing !

And my other fifty
are DOOM.. Very Happy
Back to top Go down
http://john.devine77@ntlworld.com
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 1:38 pm

MarksMan {KAN} wrote:
thedude{kan} wrote:
1. Band
2. Hmm Gutiar
3. Saxophone
4. School
5. Baseball
cheers
dude if u play gutair at least get 5% up on ur spelling test and spell gutar right ROFL ROFL ROFL


Surely you mean guitar, right?

LOW {KAN}
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 4:31 pm

hmmmm. All american here uhhh list oh yeah
drinkin,fucken,partyin,smokin,and oh yeah fucken
lol!
Back to top Go down
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 6:14 pm

All2Wicked ...

You need a Thesaurus?
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Mono {KAN}
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 3175
Age : 55
City/Country : Stockholm Sweden
  : Moderator
: Forum Admin
: Raqe quitters anonymous
Fav MP game : L4D2
Fav MP map : N/A
Fav SP game : N/A
Xfire : U R Xfired!!!
TeamSpeak : I'm too shy
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 7:29 pm

1. Church going
2. Helping old ladies over crossings
3. Singing folklore
4. Quote poetry
5. Feeding pigeons
oops!

_________________

     
   
"if its got tits or wheels it'l cost you money"
Back to top Go down
Rumble {KAN}
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 3332
Age : 58
City/Country : Virginia, USA
  : Moderator
 : Forum Admin

Fav MP game : Black Ops
Fav MP map : No preference
TeamSpeak : Yes !
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 8:30 pm

MONOCHROME {KAN} wrote:
1. Church going
2. Helping old ladies over crossings
3. Singing folklore
4. Quote poetry
5. Feeding pigeons
oops!

:rofl3: :rofl3:
6. Spewing bulls**t Angel Angel Barf
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 8:44 pm

Lady of Winter {KAN} wrote:
MarksMan {KAN} wrote:
thedude{kan} wrote:
1. Band
2. Hmm Gutiar
3. Saxophone
4. School
5. Baseball
cheers
dude if u play gutair at least get 5% up on ur spelling test and spell gutar right ROFL ROFL ROFL


Surely you mean guitar, right?

LOW {KAN}



lol i spelled guitar rong on purpose see if he found out lol!
Back to top Go down
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 9:24 pm

MarksMan {KAN} wrote:
Lady of Winter {KAN} wrote:
MarksMan {KAN} wrote:
thedude{kan} wrote:
1. Band
2. Hmm Gutiar
3. Saxophone
4. School
5. Baseball
cheers
dude if u play gutair at least get 5% up on ur spelling test and spell gutar right ROFL ROFL ROFL


Surely you mean guitar, right?

LOW {KAN}



lol i spelled guitar rong on purpose see if he found out lol!

lol! lol! lol! rong ... I love it!! lol! lol! lol!
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sat 11 Oct 2008, 9:24 pm

MONOCHROME {KAN} wrote:
1. Church going
2. Helping old ladies over crossings
3. Singing folklore
4. Quote poetry
5. Feeding pigeons
oops!

Why you sweet man you!

lol!
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sun 12 Oct 2008, 3:24 am

.


Last edited by One Armed Ninja on Tue 21 Oct 2008, 6:17 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Lady of Winter {KAN}
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
Queen of the P90 - shooter of the AK47. Claymore expert
avatar

Female Number of posts : 1705
Age : 49
City/Country : Earth (is not a country itīs a planet)
  : Pretty in Pink
: Handy with a Whip
: Frau Boss
Fav MP game : Naked Volleyball and Twister.
Fav MP map : BOG!!!
I miss BOG!!

Fav SP game : LOL
Xfire : ladyofwinter
TeamSpeak : 1st Lady {KAN}
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sun 12 Oct 2008, 4:05 am

One Armed Ninja wrote:
MONOCHROME {KAN} wrote:

2. Helping old ladies over crossings


awww that's so nice that you helping LOW cross the road. lol! lol! lol! Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

OH? Young man, you could not handle this OLD woman whipped
Back to top Go down
http://www.kanclan.com
Mono {KAN}
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 3175
Age : 55
City/Country : Stockholm Sweden
  : Moderator
: Forum Admin
: Raqe quitters anonymous
Fav MP game : L4D2
Fav MP map : N/A
Fav SP game : N/A
Xfire : U R Xfired!!!
TeamSpeak : I'm too shy
Registration date : 2007-10-05

PostSubject: Re: Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3   Sun 12 Oct 2008, 7:57 am

Lady of Winter {KAN} wrote:
MONOCHROME {KAN} wrote:
1. Church going
2. Helping old ladies over crossings
3. Singing folklore
4. Quote poetry
5. Feeding pigeons
oops!

Why you sweet man you!

lol!

One have to set high standards and be a role model for the younger generation Angel

_________________

     
   
"if its got tits or wheels it'l cost you money"
Back to top Go down
 
Top 5 Favorite things to do outside of DOOM3
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» What are your favorite painting sites?
» What is your favorite BF2 kit ?
» Favorite Warhammer Fantasy Miniature
» Favorite Cuisine?
» 72 Things To Do When Bored

Permissions in this forum:You can reply to topics in this forum
{KAN} Forum :: Public Forum :: Public General Chat-
Post new topic   Reply to topicJump to: